طراحی ایزوگام های شیب دار معروف و مدرن

در دوره مدرن ساختمان‌هایی که از سقف‌های شیب‌دار سنتی با کاشی‌ها ایزوگام جعفری استفاده می‌کردند و آب‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن تخلیه می‌کردند جای خود را به سقف‌های مسطح ضد آب معروف داده‌اند.

این محلول علیرغم ارائه زیبایی تمیز به پروژه و امکان استفاده از دال آخر به عنوان فضایی برای زندگی و تفکر در صورت عدم دقت در اجرا و طراحی آن می تواند برای ساکنین آن دردسرساز شود.

در حال حاضر، صنعت ساخت و ساز مدنی محصولات و تکنیک های پیچیده تری را توسعه داده است که ایزوگام گستر احتمال نفوذ بعدی را به شدت کاهش می دهد با این حال، می توان گفت که دال های مسطح ضد آب همچنان نقاط شکننده ساختمان ها هستند.

در مرحله بتن ریزی، فرآیند سنتی عمل آوری بتن با آب گسترش می یابد و ایزوگام سفید نانو در این حالت آب برای همیشه در آنجا رها می شود آب خود عایق رطوبتی است و بتن را که دیگر سرریز نمی شود اشباع می کند.

این به این دلیل است که با پر کردن مداوم دال با آب، تغییرات دما در بخش ساختاری کاهش می‌یابد، که معمولاً باعث می‌شود اکثر ترک‌هایی که کنترل آن‌ها به نفوذ سخت تبدیل شوند، کاهش می‌یابد به این معنی که دال نقاط مویینگی را که منجر به نفوذپذیری می شود به دست نمی آورد.

به عنوان آینه آب عمل می کند که بر روی آن لایه هایی که چمن و کاشت باغ را نگه می دارند اضافه می کنند ایزوگام شرق پوشش سطح ثابت آب توسط یک دریچه ساده که در یک انتهای عرشه قرار دارد کنترل می شود.

  • منابع:
    1. Roof Waterproofing with Water: A Solution by ‘Brasil Arquitetura
  • تبلیغات: 
  1. پخش دوچرخه رایگان در شهر وان!
  2. با بطری قایق 2 طبقه بسازید
  3. با ما گام به گام به موفقیت نزدیک تر می شوید
  4. در دنیا بادام هندی در چه جایگاهی قرار دارد

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.