غوره در بازار شیراز با قیمتی باورنکردنی به مزایده گذاشته شد

استفاده از غوره در بازار شیراز از عوارض جدی دیابت مانند رتینوپاتی، شکنندگی عروق و گاهی از دست دادن بینایی جلوگیری می کند.

به بهبود خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند و دیواره رگ های خونی را نرم و تقویت می کند، همچنین نارسایی مزمن وریدی را درمان می کند و علائم دردناک را تسکین می دهد، علاوه بر توانایی آن در درمان رگ های واریسی.

معمولاً از هسته غوره برای به دست آوردن عصاره هسته غوره استفاده می شود. برگ ها و میوه های انگور از زمان یونان باستان مورد استفاده دارویی بوده است. نام رایج – عصاره هسته غوره. نام لاتین – انگور معمولی تاک viburnum است.

ما به طور گسترده از انگور استفاده می کنیم و انواع خاصی دارد.روغن هسته انگور به دلیل خواص دارویی آن استفاده می شود.روغن هسته انگور یک عنصر مهم در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و مو است.این روغن از دانه های ریز انگور فرآوری می شود.

غوره

فلاونوئید موجود در روغن هسته انگور، پروسیانیدین ها، یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند از آسیب سلولی و بافتی ناشی از رادیکال های آزاد محافظت کند.

روغن هسته غوره کلسترول خوب را افزایش می دهد و کلسترول بد را در بدن کاهش می دهد این کار خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر را کاهش می دهد و قلب شما را سالم نگه می دارد.

روغن هسته انگور حاوی اسید لینولئیک است. اینها اسیدهای چرب غیراشباع هستند که می توانند برای افراد مبتلا به دیابت مفید باشند.

روغن هسته غوره مویرگ ها و رگ های خونی آسیب دیده یا شکسته را تقویت و ترمیم می کند این کار گردش خون را بهبود می بخشد و مرهمی برای مشکلاتی مانند رگ های عنکبوتی، رگ های واریسی است.

پس از هر جراحی یا آسیبی، روغن به کاهش سریعتر تورم کمک می کند. این نیز به دلیل خواص ضد التهابی آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.