با استفاده از لوله پلیکا شماره 4 برای حیوانات خانگی خود لانه بسازید

هنگام خرید محصولات، جدول اندازه لوله ها حاوی اطلاعاتی در مورد قطر داخلی و خارجی بسیار مفید است. این راهی برای سرعت بخشیدن به خرید و در نتیجه کار شماست.

در صنعت، ساخت و ساز، محصولاتی با هر پارامتری ممکن است مورد نیاز باشد. ابعاد اصلی لوله پلیکا شماره 4 تولید شده در کشورمان را برای سفارش در سایت شرکت خانه منطقه ای فلز آورده ایم.

اگر به طیف لوله های فولادی از نظر قطر علاقه مند هستید، استانداردهای دولتی را که پارامترها را در طول تولید تعیین می کنند مطالعه کنید. مثلا:

  • شکل گرم، بدون درز – GOST 8732-78؛
  • شکل سرد، بدون درز – GOST 8734-75؛
  • درز مستقیم با جوش برقی – GOST 10704-91؛
  • خطوط لوله آب و گاز – GOST 3262-75.

لوله

همانطور که می بینید، هر نوع محصول استاندارد منحصر به فردی دارد. اگر باید بدانید که یک لوله فولادی طبق استاندارد چه ابعادی می تواند داشته باشد، جدول قطر مستقیماً در متن GOST آورده شده است.

همه این اسناد در اینترنت موجود است و می توانید متن آنها را بخوانید. رعایت این استانداردها از جمله بر اساس ابعاد (D، سوراخ اسمی، ضخامت دیوار) الزامات توسط متخصصان بررسی می شود. رعایت آنها برای صدور گواهینامه الزامی است.

در انبار و به سفارش تمام اندازه های کلیدی تولید شده توسط شرکت های روسی و خارجی. اگر به عنوان مثال به لوله فولادی با قطر 60 میلی متر در سن پترزبورگ نیاز دارید، با مدیران RDM تماس بگیرید.

کارمندان ما به راحتی نمونه های مورد نیاز را انتخاب می کنند، مقدار و در دسترس بودن انبارها را مشخص می کنند، نحوه سفارش را به شما می گویند، هزینه آن را پرداخت می کنند و مشکل تحویل از انبار به محل شما را حل می کنند.

در مجموعه لوله های فولادی با قطر بزرگ وجود دارد. از آنها برای اجرای خطوط لوله نفت و گاز استفاده می شود. آنها همچنین برای محافظت از ارتباطات مختلف در برابر آسیب استفاده می شوند. برای نصب در فضای باز و زیرزمینی استفاده می شود. دارای جوش پذیری خوب با قابلیت اطمینان بالا درز جوش داده شده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.