ام دی اف سیتک که باعث مرگ موش ها خواهد شد

یک شرکت، تخته های الیاف چوب تولیدی داخلی و خارجی را به صورت عمده و خرده عرضه می کند.

طیف کاملی از تخته های ام دی اف سیتک همیشه به مقدار کافی در انبارهای ما موجود است و در اسرع وقت ارسال می شود.

ما تامین بی وقفه تولید شما را با مقدار لازم تخته های ام دی اف تمام پرس، چسب و لمینت تضمین می کنیم. در طیف وسیعی از صفحات ما با اندازه های مختلف، ضخامت های 2.5 تا 40 میلی متر است.

خدمات لجستیک ما به سرعت محصولات را با وسایل نقلیه خود در مسکو و منطقه تحویل می دهد. ارسال به مناطق توسط واگن و کانتینر انجام می شود. شما همچنین می توانید کالا را در انبار ما در مسکو دریافت کنید.

ما برای راحتی مشتریان خود اره کاری صفحات را با توجه به ابعاد مورد نیاز انجام می دهیم.

ام دی اف

تخته ام دی اف ماده ای است که با فشار دادن تراشه های کوچک چوب در دمای بالا به دست می آید و آنها را با رزین های اوره چسب مصنوعی متصل می کند. مخفف ام دی اف مخفف «کسر چوب ریز» است. تفاوت آن با تخته نئوپان در این است که فقط از تراشه های کسری بسیار ریز برای تولید استفاده می شود – این باعث می شود ساختار یکنواخت تری ایجاد شود.

تخته ام دی اف دارای ابعاد یکپارچه است که از 4 تا 40 میلی متر متغیر است – این ماده نسبت ضخامت و استحکام بسیار مطلوبی دارد.

دامنه این مواد بسیار گسترده است – تخته ام دی اف در تولید مبلمان لوکس، برای ساخت قطعات حک شده برای دکوراسیون داخلی و همچنین هر محصولی که نیاز به پردازش خوب دارد استفاده می شود.

علاوه بر این، پانل های ام دی اف برای بهبود ویژگی های عایق صوتی دیوارها قرار می گیرند و برای ساخت پایه لمینت های کف استفاده می شوند. از ام دی اف قرنیزها، صفحات، آستانه پنجره ها و سایر عناصر طراحی تولید می شود. در ساخت و ساز از ام دی اف برای ساخت درب های داخلی، بت های سقف، سقف های کاذب و غیره استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.