هیچ پارچه ای به اندازه ابریشم دوست داشتنی نیست

هیچ پارچه ای به اندازه ابریشم دوست داشتنی و مجلل وجود ندارد. از امپراتورهای چینی گرفته شده تا سلطنت رومی، ابریشم برای هزاران سال به عنوان ملکه الیاف شناخته شده است.

اما چرا ابریشم چنین مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی ارزشمندی است؟ این مقاله شش ویژگی جاودانه ابریشم را فهرست می کند. این ویژگی به این موضوع اشاره دارد که چرا ابریشم همیشه پارچه محبوبی کمک می کند.

به طور طبیعی ضد خوب است (و برای پوست شما است!)
ابریشم ضد آسایش است و بنابراین برای افرادی که از پوست حساس هستند، انتخابی عالی است. درصد کمی از مردم به خود ابریشم دارند. ابری می تواند به افراد کمک کند تا آن ها را کاهش دهد.

زیرا به طور طبیعی برخی از رایج ترین آلرژن های جهان را می کند و غبار کپک ها را دفع می کند.

ابریشم از پیله‌های کرم ابریشم که توسط کرم‌های ابریشم سارافون دخترانه مجلسی ریسیده می‌شود، به دست می‌آید. پیله های ابریشم به طور طبیعی برای محافظت از کرم در برابر شکم و خطرات رایج مانند بیماری ها و رشد قارچ ها طراحی شده اند.

پارچه

ابریشم در درجه اول از پرورشی به نام سریسین تشکیل شده است که به طور ارگانیک از آلرژن های رایج را دفع می کند. ابریشم همچنین در برابر رشد کپک، کپک و قارچ که محرک های رایج ما انسان ها هستند، مقاوم است.

ابریشم بیشتر بر ضد حساس ترین پارچه ها، پوست را نیز نمی کند. عکس رادیو جیوه دار ابریشم در حفظ و شادابی پوست شما عالی است. پارچه های ابریشمی خاصیت عایق دارند که را نزدیک پوست نگه می دارند.

این امر از دست دادن پوست شما را کاهش دهد. الیاف ابریشم نیز از نظر بافت بسیار صاف هستند، بنابراین ابریشم روی پوست شما ساییده و حرکت نمی کند.

اینها از منابع اصلی محبوبیت روبالشی ابریشمی و ماسک خواب در سال های اخیر است. خوابیدن روی ابریشم می تواند ابریشم را هیدراته و درخشان نگاه دارد.

سایر پارچه‌های جوراب دخترانه معمولی مانند پنبه پوست را جذب می‌کنند و پوست شما را خشک می‌کنند.

  • منابع:
    1. Why Is Silk Called the Queen of Fibers? The Benefits of Silk
  • تبلیغات: 
    1. کاهش مرگ و میر با مصرف باقالی در جهان
    2. عیدی کارمندان در سال جدید مشخص شد
    3. کتابهای قوانین علمی ثروتمند شدن را بخوانید
    4. استفاده از کشمش به جای خوراک دام در افغانستان