کابل در برنامه آموزشی استفاده فراوانی می شود

تعدادی از صاحبان حقوق در یک برنامه پخش تلویزیونی مشارکت دارند همانطور که توضیح داده شد به عنوان مثال در مورد یک برنامه آموزشی به نظر می رسد که مربوط به صاحبان حقوقی مانند کارشناسانی است که کابل 6 رشته ای در برنامه صحبت کرده اند آهنگسازانی که موسیقی پس زمینه را ایجاد کرده اند.

به این صاحبان حقوق از نظر آثار اجراها و برنامه های پخش نه تنها حق تکثیر ذکر شده بلکه حقوق انتقال عمومی نیز اعطا می شود که عمل پخش سیم را نیز پوشش می دهد.

بنابراین برای انتقال یک برنامه تلویزیونی از قبل موجود از طریق سیستم تلویزیون کابل ابهر ۱۴۰۱شهر تمامی این حقوق متعلق به همه صاحبان حق است اصولاً باید قبلاً توسط قراردادها تسویه شود.

اصولاً به این دلیل است که استثنایی در قانون حق چاپ وجود دارد که در بند (2) ماده 38 آن تصریح می کند که پخش همزمان اثری که قبلاً به صورت غیرانتفاعی پخش شده است مجاز است.

هدف گذاری و بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای از تماشاگران یا تماشاگران هزینه در اینجا به معنای هرگونه پولی است کابل مسی 2*16 صرف نظر از نحوه نامگذاری آن برای ارائه برنامه ها پرداخت می شود.

در مورد سؤالی که در آن هزینه دریافت می شود به نظر نمی رسد این استثناء اعمال شود مگر اینکه هزینه ها کابل افشان خراسان صرفاً برای نگهداری سیستم باشد و هرگز برای پذیرش.

همچنین بر اساس قانون صدا و سیما سازمان صدا و سیما که دارای مجوز از دولت است باید برای بازپخش همزمان برنامه های خود موافقت اولین پخش را دریافت کند. این مقررات داخلی توسط دولت مستقل از حقوق خصوصی تایید شده بین‌المللی پخش‌کننده‌ها که توسط قانون حق چاپ اعطا شده است اعمال می‌شود.

  • منابع:
    1. Business in local authority and copyright Chapter 6 Cable TV
  • تبلیغات: 
  1. دستگیری قاچاقچیان چهار مغز در اراک!!
  2. دختر جوانی که توانست با استفاده از اطلاعات خود ثروتمند شود
  3. مصرف پنیر در سن بلوغ ممنوع شد!!
  4. یکی از رسم و رسمات کشور انگلیس شکستند شیشه است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.