هویج یک سبزیجات مورد علاقه آمریکاست

هویج گرد محلی نیز مانند باگ یکی از سبزیجات مورد علاقه آمریکاست و هویج سرشار از ویتامین A است که برای بینایی خوب بسیار مهم است و ویتامین A همچنین در استخوان های سالم نقش دارد، برای تولید مثل ضروری است به تقسیم و رشد سلولی کمک می کند و از سیستم ایمنی و سلامت پوست حمایت می کند.

هویج به صورت خام یا بو داده خوشمزه است و به خورش ها سوپ ها و سالادها اضافه می شود آنها در کیک و کلوچه پخته می شوند. این یکی از اولین غذاهایی است که به نوزادان داده می شود.

هویج در مصارف آشپزی خود همه کاره است با معرفی بازار بچه هویج بنفش رنگ به عنوان یک میان وعده مفید محبوبیت پیدا کرده است و در کل خوشمزه است.

کلمه هویج از کلمه یونانی karoton گرفته شده است بتا کاروتن در واقع برای هویج زرد ایرانی نامگذاری شده است.
به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، هویج چهارمین سبزیجات پرمصرف در ایالات متحده است و مصرف هویج با افزایش سن و درآمد افزایش می یابد.

هویج سفید ۱۴۰۱ در رنگ های مختلفی مانند نارنجی، زرد، قرمز، سفید و بنفش وجود دارد. این هویج های رنگارنگ در ایالات متحده محبوبیت پیدا می کنند.

هر ساله حدود 7000 هکتار هویج در میشیگان کشت می شود بزرگترین هویج ثبت شده 22 پوند و 7 اونس و طولانی ترین هویج 20 فوت در 5.9 اینچ وزن داشت.

هویج به راحتی رشد می کند. با تنوع فراوان، می توانید از هویج با اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف لذت ببرید. افزونه دانشگاه ایالتی میشیگان یک راهنمای عالی برای رشد هویج دارد.

  • منابع:
    1. Plant science at the dinner table: Carrots
  • تبلیغات: 
  1. کودکی که با ساخت صندلی اداری ثروتمند شد
  2. برای رسیدن به زندگی مرفه باید روشهای آن را بدانید
  3. همبرگر چه بلایی بر سر مغز نهنگ آورده است
  4. مردی با دوچرخه قله اورست را فتح کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.