کفش کالج مازراتی باعث شکستن پای یک کودک شد

کفش کالج مازراتی از پا در برابر تماس با زمین محافظت می کند، ضربه های مکانیکی هنگام راه رفتن، دویدن، پریدن را نرم می کند، کفش ها را از سایش، نفوذ آب و خاک به داخل آنها و همچنین از محیط های تهاجمی محافظت می کند.

در کنار جزئیات بیرونی رویه، طراحی زیره نیز در شکل دادن به ظاهر کفش نقش دارد. الگوی آج (لایه دویدن زیره) خاصیت ضد اصطکاک (مقاومت در برابر لغزش) کفش را تعیین می کند.

هنگام پوشیدن کفش، کف کفش تحت تأثیر شدید قرار می گیرد – سایش روی زمین، تغییر شکل های مکرر در هنگام فشرده سازی و خم شدن، مرطوب شدن و خشک شدن، و تغییرات دما. کیفیت زیره تا حد زیادی مدت زمان کفش را تعیین می کند.

جزئیات کفش از نظر شکل با کفی اصلی مطابقت دارد. برای بهبود ویژگی های زیبایی شناختی، راحت و بهداشتی کفش ها عمل می کند. این لایه ای از چرم بسیار نرم است که با سطح زیرین پا در تماس است.

کفش

جزئیات قسمت پایینی کفش که در زیر تمام سطح پا قرار دارد که بالا و پایین کفش به آن متصل است. در حین کار کفش، کفی بارها تحت خم شدن و فشرده شدن قرار می گیرد و در صورت عدم وجود کفی، عرق و ساییدگی از کنار پا وارد می شود.

مواد مورد استفاده برای ساخت کفی ها باید در برابر این تاثیرات مقاوم بوده، عرق را به خوبی جذب کرده و میخ ها و نخ ها را محکم نگه دارند.

در کفش از کفی های چرمی (تک و دولایه چسبانده شده)، ترکیبی (از یک لایه چرم و کفی مصنوعی یا مقوای مخصوص) استفاده می شود. این کار برای پر کردن حفره های ایجاد شده در فرآیند سفت کردن بالای کفش به آخرین قسمت کار می کند.جزئیات کفش در داخل کفی بلبرینگ ثابت شده است.