کارتریج لیزری رنگی hp باعث موفقیت یک دانشمند در تحقیقاتش شد

همراه با مشکی، پرینترهای رنگی دارای کارتریج لیزری رنگی hp جداگانه ای برای تونرهای زرد، سرخابی و فیروزه ای هستند و این چهار را می توان برای ایجاد هر رنگ دیگری روی هم قرار داد.

رنگ زرد از این ترکیب بنزیمیدازولون می آید. مانند همه رنگدانه‌های آلی، پیوندهای منفرد و دوگانه متناوب دارد که باز هم الکترون‌ها را برای جذب نور آزاد می‌گذارد، اما نه همه آن.

در اینجا، نور بنفش با طول موج کوتاه به دام می‌افتد در حالی که رنگ زرد با طول موج طولانی‌تر از آن عبور می‌کند و از صفحه خارج می‌شود و به داخل کره چشم شما می‌چرخد.

ترکیبات کین کریدون بسته به آرایش و چیدمان دقیق آنها طیفی از رنگهای قرمز شدید تولید می کند. آنها فوق العاده بادوام هستند، به همین دلیل است که در رنگ های بیرونی مورد توجه قرار می گیرند به ماشین های اسپرت قرمز گیلاسی فکر کنید.

کارتریج

در Red 122 (2،9-dimethyl-quinacridone)، مولکول های مسطح مانند بشقاب های شام در یک ساختار کریستالی منظم روی هم چیده شده اند. که رنگ منعکس شده را به سمت انتهای آبی طیف تغییر می دهد و رنگ سرخابی ایجاد می کند.

فتالوسیانین مس فیروزه ای تولید می کند که یک رنگ نسبتاً هشدار دهنده در میانه راه بین سبز و آبی است. لباس‌های جراحی به این رنگ ساخته می‌شوند، زیرا مکمل زرشکی است (پاشیدن خون روی فیروزه‌ای سیاه به نظر می‌رسد).

این رنگدانه رایج همچنین به عنوان یک نیمه هادی لایه نازک در سلول های خورشیدی استفاده می شود. حتی می‌تواند روزی کامپیوترهای کوانتومی را تامین کند، زیرا الکترون‌های آن می‌توانند برای مدت‌های طولانی در حالت برهم نهی قرار بگیرند.

دانه های شیشه ای میکروسکوپی (SiO2) روی سطح ذرات تونر جریانی ابریشمی و تقریباً مایع ایجاد می کنند. این برای پخش تونر روی صفحه با سرعت دیوانه‌وار چاپگرهای اداری مدرن ضروری است.