پودر موبر نوره باعث افزایش قدرت بینایی می شود

افراد ممکن است بخواهند موها را از قسمت های مختلف بدن برای اهداف زیبایی حذف کنند. راه های زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد.

برخی از روش هایی که افراد می توانند در خانه امتحان کنند عبارتند از اصلاح، اپیلاسیون و استفاده از کرم های موبر و پودر موبر نوره.

اثربخشی حذف موهای زائد با استفاده از روش جریان گالوانیکی مطابق یا فراتر از آن است که با استفاده از الکترولیز، درمان استاندارد فعلی برای حذف دائمی موهای زائد به دست آمده است.

همچنین به نظر می رسد که روش جریان گالوانیکی نسبت به روش تنها با موم یا الکترولیز باعث تحریک یا ناراحتی پوست کمتری می شود.

پودر

نشانه های قوی وجود دارد که استفاده از درمان جریان گالوانیکی تعداد فولیکول های فعال مو را بین 80 تا 90 درصد کاهش می دهد.

از نظر بالینی و بافت شناسی، محل های تحت درمان شواهدی از فولیکول های مو آسیب دیده و آلوپسی القایی را نشان دادند. نتایج اولیه نشان می‌دهد که درمان آسان‌تر، سریع‌تر، راحت‌تر و به همان اندازه یا مؤثرتر از سایر روش‌های حذف دائمی موهای زائد است.

این مطالعه با شمارش موهای زائد در ماه های 3، 6 و 12 برای تعیین اثرات طولانی مدت روش جریان گالوانیکی حذف دائمی موهای زائد در 18 بیمار ادامه خواهد یافت.

در این دوره زمانی، محل‌های موم یا الکترولیز را درمان نمی‌کنیم، اما به مدت 1 سال به بررسی محل‌های درمان پروب و پچ ادامه می‌دهیم.

ما از کمک ویلیام اس. ویمز، MD، برای خواندن آسیب شناسی قدردانی می کنیم. جنیفر اس. نیل، دانشگاه ایالتی وبر، برای تجزیه و تحلیل آماری. و یان هاگن، الکترولوژیست دارای مجوز.