وجود حوله تن پوش گلرنگ باعث هجوم حشرات به حمام ها خواهد شد

حوله تن پوش گلرنگ به صورت سری با هماهنگی رنگ، طرح و پارچه موجود است.

مناسب ترین پارچه به دلیل قابلیت جذب و نرمی آن، پارچه نخی است که به صورت اسفنجی، بوم، گاهی با ژاکارد یا پارچه لانه زنبوری پیشنهاد می شود، اما کسانی هستند که ترجیح می دهند از حوله های کتان یا میکروفایبر استفاده کنند.

در هنگام خرید علاوه بر بررسی 100% پنبه بودن پارچه، دقت کنید که نخ های اسفنج ها از بین نرود که نشانه بی کیفیتی آن است.

مجموعه حوله ها از چند تکه تشکیل شده است: حوله حمام یا حوله حمام، حوله متوسط ​​یا حوله صورت، حوله قیمتی و احتمالاً یک حوله کوچکتر برای خشک کردن دست ها.

ابعاد آن متفاوت است، اما معمولاً اندازه حوله حمام حدود 100 در 150 سانتی متر، حوله متوسط ​​حدود 60 در 100 سانتی متر و حوله مهمان و قیمتی 40 در 60 سانتی متر است.

حوله

حوله‌های دستی که معمولاً توسط مهمانان استفاده می‌شود و به آن پارچه‌های شستشو می‌گویند، تقریباً 30×30 سانتی‌متر هستند.

ست های موجود در بازار شامل حوله متوسط ​​و حوله مهمان است، گاهی اوقات یک حوله حمام هماهنگ نیز به آن اضافه می شود.

شرکت های تولید کننده اصلی خطوط حوله را در طیف گسترده ای از رنگ های ساده و چاپ شده با نقوش طرح دار ارائه می دهند. نکته مهم این است که رنگ های انتخاب شده برای حوله و حوله می تواند به خوبی با رنگ های کاشی و مبلمان سرویس بهداشتی ترکیب شود.

اگر روکش حمام از قبل طرح‌دار است، بهتر است برای کتانی حمام از رنگ‌های ثابت استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر کاشی ها تک رنگ هستند، می توانید حوله های چند رنگ یا تزئین شده را نیز انتخاب کنید.

مدل های گلدار نیز برای یک محیط روستایی یا رمانتیک مناسب هستند، در حالی که به عنوان مثال راه راه های نازک ظاهر مدرن تری به حمام می دهند.

برای کسانی که تضاد رنگی را دوست ندارند، بهتر است برای حوله ها از رنگ های مشابه کاشی ها استفاده کنند و با رنگ های مختلف بازی کنند. کتانی سفید را می توان با هر کاشی دیوار و دکور حمام ست کرد.