منبع پروتئین گیاهی تخمه آفتابگردان برای گیاهخوران

تخمه آفتابگردان یک منبع پروتئین گیاهی عالی است که مواد مغذی ضروری تعبیر خواب تخمه آفتابگردان را هم برای گیاهخواران و هم برای همه چیزخواران فراهم می کند. اگرچه دانه‌های «مد» مانند چیا و کتان از عزیزان معاصر دنیای سلامتی هستند، اما افراد آگاه باید نگاهی دیگر به دانه‌های آفتابگردان بیندازند.

مواد معدنی و ترکیبات موجود در تخمه آفتابگردان برای بهبود سلامتی بسیار کار می کنند در داخل تخمه آفتابگردان مواد مغذی وجود دارد که سلامت سیستم ایمنی، استحکام استخوان ها و عملکرد مغز را تقویت می کند.

در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چگونه تخمه آفتابگردان می تواند از شما در یک رژیم غذایی و سبک زندگی سالم حمایت کند. ما نکات مهم تغذیه‌ای آن‌ها را تجزیه می‌کنیم.

بنابراین می‌توانید همه چیزهای خوب درون تخمه‌های آفتابگردان را کشف کنید و لباس چرم دخترانه به شما توصیه کنید که چگونه بیشتر بخورید. در نهایت، ما در مورد هر گونه عوارض جانبی هشدار می دهیم.

تخمه های آفتابگردان ممکن است کوچک باشند، اما فواید آن برای سلامتی بسیار زیاد است:

التهاب مزمن با ایجاد بیماری های مرتبط با افزایش سن مرتبط است رب انار 2 دانه های آفتابگردان سرشار از آنتی اکسیدان هایی هستند که به مبارزه با التهاب در بدن کمک می کنند.

تخمه آفتابگردان حاوی اسیدهای چرب است که می تواند خشکی پوست را کاهش داده و وضعیت پوست را بهبود بخشد.

یک مطالعه علمی نشان داد که افرادی که در معرض خطر مشکلات قلبی هستند و به طور منظم تخمه آفتابگردان می خورند نسبت به افرادی که این کار را نمی کنند از سلامت قلب بهتری برخوردار هستند.

فشار خون بالا به شدت با پیامدهای بد سلامتی مرتبط است رسیدن به خاک سفت در دفینه شواهد علمی نشان می‌دهد کسانی که دانه‌های آفتابگردان را در یک رژیم غذایی متعادل استفاده می‌کنند، از فشار خون پایین‌تری نسبت به کسانی که این کار را نمی‌کنند، برخوردارند.

  • منابع:
    1. Benefits of sunflower seeds
  • تبلیغات: 
  1. رنگی که به نام ملکه الیزابت نامگذاری شد
  2. تورهایی که به شما ثروت آفرینی را آموزش می دهد
  3. پرورش کنجد بر روی مریخ برای اولین بار توسط اروپاییان
  4. ترفندهایی برای کسب درآمد که تا به حال به آن فکر نکرده اید