ممنوعیت استفاده از ساعت سامسونگ اکتیو 3 باعث اعتراضات شدید در ایتالیا شد

دلیل تغییر ساعت سامسونگ اکتیو 3 مردانه به سمت چپ یا راست، جنگ های فراوان قرن بیستم و پیشرفت سریع تکنولوژی بود. واضح است که برای یک سرباز این که همیشه یک ساعت از جیب مخصوص یونیفرم ارتش در بیاورد کاملاً مشکل است.

و اگر در مورد افرادی مانند خلبانان یا فضانوردان به یاد بیاورید که فضای آنها در کابین خلبان تا حد امکان کوچک است، پس این سوال به طور خودکار ناپدید می شود.

از این رو، ساعت جای افتخار خود را بر روی مچ گرفته است و به وسیله ای رایج برای هر کسی، از پسر گرفته تا مدیر یک تجارت بزرگ تبدیل شده است

طبق آداب، ساعت باید سمت چپ باشد. چند دلیل برای این وجود دارد:دست چپ کمتر فعال است، بنابراین مکانیسم ساعت، هر چقدر هم پیچیده و گران باشد، کمتر تحت تأثیر قرار می گیرد و بیشتر دوام می آورد، اگر ساعت در سمت چپ باشد، بسیار راحت است.

ساعت

اگر علاقه مندید که آیا مردان مسلمان می توانند ساعت بپوشند، پس همه چیز واضح است، پاسخ “البته بله” است. با این حال، دین اسلام مردان را از پوشیدن وسایل طلا منع کرده است: این حق فقط شامل زنان می شود. مردان شرقی ساعت‌هایی از فولاد معمولی با طلاکاری یا نقره‌کاری می‌پوشند.

ساعت های زنانه چطور؟ دختران ساعت را با کدام دست می پوشند؟ باز هم طبق آداب، زنان باید در دست چپ ساعت و در سمت راست دستبند یا سایر زیورآلات داشته باشند.

با وجود این، شیک پوشان ما راه های مختلفی برای تهیه لوازم جانبی برای ایجاد سبک منحصر به فرد خود ارائه می دهند. رایج ترین را در نظر بگیرید.

دختران مدرن برای دیدن لباس می پوشند، هم در سمت راست و هم در سمت چپ و حتی روی پا. ممکن است کسی فکر کند که ساعت مچ پا مزخرف است، اما باور کنید این حقیقت است.

شکارچیان خودخواه آماده هستند و نه به دلیل ایجاد یک تصویر منحصر به فرد. با این حال، اگر به تاریخ نگاه کنید، خودتان متوجه می شوید که در زمان کاترین دوم، استفاده از ساعت روی کمربند یا حتی روی پا مجاز بود. بنابراین زیبایی های ما چیز جدیدی نیامدند.