مصرف پودر دارچین برای لاغری باعث شدید شدن افسردگی در بانوان خواهد شد

دارچین سیلان، دارچین چینی، دارچین مالابار و دارچین. گونه‌های مختلفی از این جنس گیاهی وجود دارد که دو گونه از آن‌ها پرطرفدارترین آن‌ها عبارتند از: دارچین، بومی سیلان، سریلانکا و غرب هند، و دارچین کاسیا، بومی ویتنام، اندونزی و جنوب چین.

ظریف، شیرین، کمی سوزان، گرم کننده، در برخی از انواع – کمی قابض.

در منابع مکتوب چینی 2800 ق.م. اشاره ای به دارچین وجود دارد که مبنی بر مفید بودن پودر دارچین برای لاغری است. این ادویه در یونان بسیار ارزشمند بود – برای 35 کیلوگرم دارچین 5 کیلوگرم طلا می دادند. اما در مقایسه با سایر کشورها این قیمت قابل قبول در نظر گرفته شد.

در واقع در برخی از آنها 15 برابر گرانتر ارزش گذاری شد! اغلب یک کیلوگرم دارچین با یک کیلوگرم طلا مبادله می شد. در زبان گل های ویکتوریایی، دارچین به این معنی بود: “سرنوشت من در دستان شماست.”

در اتریش، عشاق دسته گل هایی را رد و بدل می کردند که شامل دارچین بود که نمادی از لطافت و عشق بود.

دارچین

دارچین معروف یکی از محبوب ترین ادویه هایی است که تقریباً همه جا می توان آن را اضافه کرد. با توجه به محبوبیت آن، اغلب ممکن است محصولی با کیفیت پایین در فروش پیدا کنید. همه اینها به سازنده بستگی دارد.

دارچین از “ایدیگو” محصولی 100% طبیعی و باکیفیت است. این شرکت 20 سال است که در بازار حضور دارد و در این مدت تنها با ادویه جات مرغوب و با داشتن تمامی اظهارنامه ها و گواهی های لازم، پایگاهی تامین کننده ایجاد کرده است که تضمین کننده ایمنی و کیفیت بالا است.

می توانید دارچین مرغوب را از «آیدیگو» در فروشگاه اینترنتی «آیدیگو» ما خریداری کنید. قیمت پایین از سازنده، انتخاب زیادی از ادویه ها، گیاهان و ادویه جات ترشی جات، تحویل در سراسر روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع.

ما گزینه های بسته بندی زیر را داریم: از بسته بندی کوچک دارچین آسیاب شده در 20 گرم و در یک شیشه پلاستیکی 100 گرمی تا “پروفی” در حجم 850 گرم. چوب دارچین هم در جعبه ای به وزن 18 گرم 50 گرم و در “پروفی” – 400 گرم داریم.