لوله پلاستیکی آب کشاورزی باعث ورشکستگی یک کشاورز شد

مفاصل نیز تکامل یافته اند. چند دهه پیش لوله پلاستیکی آب کشاورزی دارای اتصال کارخانه ای نبود که به معنای نفوذ و خروج همراه با نفوذ ریشه و از بین رفتن تکیه گاه لوله بود.

در حال حاضر، اتصالات در کارخانه با استفاده از پلی استر با حلقه O یا یک ماده پلی اورتان که اتصالی بدون نشتی ایجاد می کند، اعمال می شود. اگرچه لوله صلب است، اما اتصالات فشاری انعطاف پذیر در صورت حرکت زمین، بخشش را ایجاد می کنند.

خاک رس که دارای مقاومت فشاری متوسط 18000 psi است، می تواند به عنوان یک لوله جک مستقیم در کاربردهای بدون ترانشه نیز استفاده شود.

لوله

لوله جکینگ سفالی منجمد در سال 1992 به بازار بدون ترانشه معرفی شد و از آن زمان تاکنون در کاربردهای میکروتونل زنی لوله پایلوت، میکروتونل زنی دوغاب، ترکیدن لوله استاتیک و لغزش استفاده شده است.

لوله های سفالی شیشه ای واقعاً در محیط های بسیار خورنده حتی در حضور گازهای فاضلاب و مواد شیمیایی مبتنی بر حلال می درخشد.

تنها ماده شیمیایی شناخته شده که بر لوله های رسی تأثیر می گذارد، اسید هیدروفلوئوریک است که به احتمال زیاد در فاضلاب های بهداشتی یافت نمی شود.

بوشرت می گوید: “هیچ ماده لوله ای نمی تواند شمع را در برابر خواص مقاوم در برابر خوردگی لوله رسی نگه دارد.” بسیاری از کارخانه های آبجو به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و پارامترهای دما از آن استفاده کرده اند.