لنت امکو ساینا باعث ایجاد رفاقت در بین دو نفر خواهد شد

هزینه در بازار طیف گسترده ای از لنت امکو ساینا خودرو وجود دارد، برخی با کیفیت عالی (در برخی موارد برتر از تجهیزات اصلی) و موارد بسیار ضعیف وجود دارد.

به یاد داشته باشید که ترمزهای خودروی شما می تواند جان شما را نجات دهد، بنابراین توصیه من این است که تنها بر اساس قیمت انتخاب نکنید.

شما باید لنت ترمز را بر اساس ویژگی های ماشین خود و استفاده ای که از آن می کنید انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که قطعات یدکی را با مارک شناخته شده خریداری کنید،

زیرا آنها با استانداردهای کیفیت بهتری نسبت به تامین کنندگان ناشناس یا تامین کنندگان با منشا مشکوک تضمین شده اند.

لنت ترمز جزئی است که به طور مستقیم ایمنی رانندگی را تعیین می کند، بنابراین خوب است در خرید قطعات یدکی صرفه جویی بیهوده نکنید.

لنت

اکنون که نحوه انتخاب لنت ترمز خودرو را می دانید، بیایید سعی کنیم بفهمیم از چه چیزی ساخته شده اند و چگونه کار می کنند. لنت ها از یک صفحه پشتی و یک آستر اصطکاکی تشکیل شده اند. ما می توانیم انواع لنت ترمز را بر اساس مواد استفاده شده در ساخت آنها تقسیم بندی کنیم:

ترکیب لنت های ترمز نیمه فلزی حداقل 65 درصد فلز را شامل می شود. 35 درصد باقیمانده از مخلوطی از گرافیت و مواد معدنی تشکیل شده است.

مزیت این نوع لنت قابلیت جذب موثر گرما است، عیب آن سختی بیش از حد است که باعث سایش زودرس دیسک های ترمز می شود.

لنت ترمز فولادی پایین از مواد آلی و افزودن فلز (بیش از 30٪) ساخته شده است. اینها رسانایی حرارتی خوبی دارند و ترمز کارآمدتری را ارائه می دهند، اما قیمت آنها تقریباً دو برابر ترمزهای نیمه فلزی است.

کولار، شیشه و کربن مواد اولیه برای ساخت لنت ترمز ارگانیک هستند. در ترکیب این اجزا کمتر از 15 درصد فلز استفاده شده است.