فرومنگنز پرکربن باعث سیاه شدن خود به خودی اعضای بدن می شود

فناوری ثبت اختراع اولین در نوع خود در جهان است. فناوری اصلی آن با “بدون واکنش، بدون جریان گردابی، بدون اثر پوستی و ضریب قدرت طبیعی بالا” برای دستیابی به مزایای جامع صرفه جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست و میزان استفاده بالا مشخص می شود.

ضریب توان طبیعی بیش از 0.93 است که 0.28 بیشتر از فناوری سنتی است. مصرف برق تولید فروآلیاژ را می توان با استفاده از فناوری کوره سنگ معدن DC بیش از 15 درصد کاهش داد.

از نظر ظرفیت، تک ظرفیت بخاری سنگ معدن فرومنگنز پرکربن می تواند با استفاده از فناوری بخاری سنگ معدن DC از 60 مگاوات، 120 مگاوات یا بیشتر عبور کند.

فرومنگنز

از نظر محصولات جدید، توسعه محصولات فروآلیاژی جدید با استفاده از فناوری کوره سنگ معدن DC مانند سیلیکون-سیلیکون-منگنز بالا، آلیاژ سیلیکون-آلومینیوم، آلیاژ نیکل-کروم، آلیاژ خاکی کمیاب و غیره آسانتر است.

تجهیزات، استفاده از فناوری کوره سنگ معدن DC می تواند محبوبیت کوره کاملاً بسته فروآلیاژی را آسان تر و ایمن تر کند. در مقایسه با بخاری سنتی سنگ معدن AC، بخاری سنگ DC می تواند مزایای حرارتی را به طور کامل به ارمغان بیاورد.

می تواند دمای کوره به اندازه کافی بالا تولید کند، می تواند فروآلیاژ نسوز، محصولات فروآلیاژی با ارزش افزوده بالا تولید کند.

تحقیق و توسعه و کاربرد موفقیت‌آمیز فناوری کوره‌های DC با قدرت بالا که به‌طور مستقل توسط این شرکت توسعه داده شده است، یک نوآوری و نوآوری مهم در صنعت فروآلیاژ است که نقطه عطف مهمی دارد.

این یک انگیزه و اصلاح قدرتمند برای توسعه فناوری تولید صنعت فروآلیاژ در چین است.