فروخته نشدن گوجه فرنگی در میادین تره بار باعث ایجاد بوی نا مطبوع شد

گفته می شود که به دلیل داشتن رایحه ای شیرین و در عین حال منحصر به فرد محبوب است. اخیراً تلاش هایی برای اهلی کردن شته های خوراکی با استفاده از فناوری ویرایش ژنوم صورت گرفته است

وقتی داشتم مقالاتی در مورد گوجه فرنگی در میادین تره بار و تلاش برای اهلی کردن گیلاس می خواندم، ناگهان گوجه فرنگی به ذهنم رسید.

اثر گوجه فرنگی هنوز در بسیاری از بخش های جامعه ما در حال وقوع است. نمونه معرف آن مطالبی است که اگر نام خود را با خودکار قرمز بنویسید، خواهید مرد.

یک تئوری قوی وجود دارد مبنی بر اینکه نام کشته شدگان در طول جنگ کره با قلم قرمز نوشته شده است. همین امر در مورد خوابیدن با فن روشن در فضای بسته نیز باعث خفگی می شود.

گوجه

این روزها متوجه شدم که این کلیشه ها یا تعصبات مردم چقدر ترسناک هستند. به ویژه، به دلیل سیل SNS از طریق تلفن های همراه، مردم در هر زمان با مقادیر بی شماری از اطلاعات در تماس هستند.

در این میان، اطلاعات زیادی وجود دارد که بدون اینکه به درستی تایید شود، به صورت بی رویه منتشر می شود. همچنین موقعیتی وجود دارد که در آن هنگام وقوع حادثه، گزارش های مربوط به شکار جادوگر بیداد می کند.

از آنجایی که شایعات بدون هیچ مبنای روشنی جمع می شوند و منتشر می شوند، اغلب بدون اینکه متوجه شوند به حقایقی قدرتمند تبدیل می شوند.

علاوه بر این، تمایل به در نظر گرفتن دانشی که من می‌دانم به عنوان ارزش مطلق نیز تقویت می‌شود. وقتی کلیشه ها، تعصبات و تعصبات بیش از حد باشد، در منطق سیاه و سفید پیچیده می شود و گاهی حقایق تحریف و پنهان می شوند.

آنها صرف نظر از صحت یا نبودن یک شیء یا پدیده خاص مطلوب هستند و گاهی اوقات بر یک ایده بسیار یک طرفه اصرار دارند. آنچه به وضوح فاش شد، آخرین انتخابات ریاست جمهوری و محلی بود. او حتی سعی نکرد بفهمد که تعهدات سایر کاندیداها چه وعده‌های حزبی که او در ذهن داشت نیست.