ظروف پلاستیکی دست دوم باعث مسمومیت افراد خواهد شد

غذا باید از آسیب ناشی از سرمای یخچال، از عوامل بیماری زا احتمالی و از آلودگی محافظت شود. شما باید از ظروف شیشه ای یا ظروف پلاستیکی دست دوم بدون هوا، فویل آلومینیومی یا فیلم شفاف استفاده کنید.

یاد بگیرید که آنها را گرم کنید. بسیاری از باقی مانده های استفاده مجدد در نهایت از طریق مایکروویو می روند. غذا باید طوری پوشانده شود که رطوبت را حفظ کند و دمای یکنواختی به دست آورد.

همچنین باید توجه داشت که همه مواد با سرعت یکسان گرم نمی شوند و قطعات بزرگ به زمان بیشتری نیاز دارند. یکی دیگر از شرایطی که باید به آن توجه کنید این است که با هر بار گرم کردن دوباره کیفیت محصول کاهش می یابد: فقط قسمتی را که می خواهید بخورید قرار دهید.

کنسرو درست کنید آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. می توانید با آنها ترشی، شور، ترشی…

ظروف

ماندگاری غذای پخته در یخچال بیشتر از غذای خام است، اگرچه همه غذاهای پخته شده در شرایط خوب به یک اندازه ماندگاری ندارند.

یک فرض مهم، اگرچه برای بسیاری ناشناخته است، این است که اگر قرار است غذای پخته شده را بعداً دوباره گرم کنید و مصرف کنید، هرگز نباید از یخچال خارج شود. باقیمانده ها را باید همیشه سرپوشیده و در ظروف مناسب برای نگهداری نگهداری کرد.

زمانی که برخی از غذاها در یخچال قرار می گیرند، مانند شیرینی ها یا برنج، ماندگاری بیشتری نسبت به بقیه دارند. مثلا ماندگاری خورش چقدر است؟

می تواند تا چهار روز در یخچال بماند، در حالی که املت ماهی، صدف یا سیب زمینی دو روز است. همچنین اگر بعد از پختن غذا را فریز کنید، می تواند تا سه ماه در فریزر بماند.

نگهداری مواد غذایی به عملی تبدیل شده است که بسیاری از افراد در خانه و همچنین هنگام بازدید از رستوران انجام می دهند. با این حال، پلاستیک در تماس با برخی از محصولات می تواند مشکلات مختلفی ایجاد کند.