سنگ طبیعی صفحه کابینت که هرگز آسیب نمی بیند

یکی از مواردی که امروزه بسیار پر طرفدار  است سنگ طبیعی صفحه کابینت بوده که جای خود را به سنگ های دیگر که از همان بتن با مقاومت بالا ایجاد می شود و سطح آن زیر ماسه سنگ یا سنگ آهک پوشانده داده است.

برای به دست آوردن بافت مورد نظر، قالب های تزریقی مخصوص، سیمان پرتلند، اصلاح کننده ها و انواع مکمل های معدنی مواد اولیه هستند.

این پرکننده ها عملکرد مواد تکمیلی را بهبود می بخشند، عمر مفید آن را افزایش می دهند، ظاهر زیبایی می بخشند.

سنگ شنی پلیمری شبیه سنگ بنایی یا آجری است. اغلب از این روکش در قسمت زیرین ساختمان ها برای تکمیل طبقه همکف استفاده می شود، اما در سایر قسمت های ساختمان نیز چنین طرحی خوب خواهد بود.

همانطور که از نام آن مشخص است، پلیمرها و ماسه در ترکیب اجزای این ماده وجود دارد. پلیمرها موادی هستند که شبیه پلاستیک هستند و دارای خواص مفیدی مانند سبکی، آبگریزی، مقاومت در برابر گرما و یخبندان، انعطاف پذیری هستند.

پلیمرهای موجود در ترکیب مواد به مقدار غالب وجود دارد، ماسه تنها یک جزء اضافی است. ماسه سنگ پلیمری را نمی توان مواد به خصوص قوی و جامد یافت، اما پلاستیکی است که به دلیل تفاوت دما و اثرات مکانیکی ترک نمی خورد.

اگر این نوع روکش را با سایر سنگ های مصنوعی مقایسه کنید، می توان آن را مطمئن ترین و بادوام ترین سنگ های مصنوعی دانست.

یک سنگ بر پایه رزین به شما امکان تقلید تقریباً هر سطح مواد طبیعی را می دهد. این به شکل عناصر مستطیلی، مربع یا چند ضلعی با بافت های مختلف موجود است.

ترکیب چنین سنگی به عنوان چسب یک رزین و همچنین پرکننده هایی از مواد طبیعی است. اغلب، چنین پرکننده هایی عبارتند از: خرده سنگ، گرد و غبار و سایر زباله های باقی مانده پس از پردازش نژادهای طبیعی.

نتیجه نهایی تولید موادی است که از نظر ظاهری تقریباً هیچ تفاوتی با سنگ واقعی ندارد. در صورتی که از رزین فوق العاده به عنوان چسب استفاده شود، چنین پرداختی از نظر تزئینی و قابلیت اطمینان آن کمتر از شورش طبیعی نیست