دمپایی شیک مجلسی که با پوشیدن آن پرواز می کنید

دمپایی های پای درخت از قبل ذخیره شده اند. در زیرزمین کاخ گارنیه، ولنتاین کولاسانت، رقصنده ستاره اپرای پاریس، قبل از خشک کردن در ماشین، قسمت داخلی کفش‌های پوینت خود را با لاک سخت‌کننده می‌پوشاند.

او لبخند می زند: «این اواخر اغلب در این اتاق بودم.او پس از هر یک از سه حرکت دمپایی شیک مجلسی را عوض می کند تا میخ هایی داشته باشد “که قوس پا را به خوبی حفظ می کند و اجازه می دهد برای پیروت و تعادل بسیار پایدار باشد”.

یک مراسم مکرر زمانی که او یک باله عالی دانشگاهی می رقصد. این رقصنده به خبرگزاری فرانسه توضیح می دهد: «در حال حاضر، ما در حال رقصیدن دریاچه قو در اپرا باستیل هستیم و برای هر اجرا از دو تا سه جفت استفاده می کنم.

دمپایی

در کنار توتو، کفش های پوینت نماد برتر باله هستند. اگر تأثیر آنها روی صحنه جادویی باشد، آماده سازی آنها ساعت ها کار را در نظر می گیرد.

چند سالی است که بسیاری از بالرین ها با ارسال آموزش هایی در مورد مراحل مختلف این آماده سازی در شبکه های اجتماعی سرگرم می شوند. پوشاک آماده برای دمپایی های ساتن وجود ندارد: این دمپایی ها توسط صنعتگران ساخته می شوند.

به نوبه خود، آماده سازی دمپایی ها در حال حاضر نسبتاً سریع انجام می شود. ستاره‌ای که در سال 2018 عنوان برتر را به دست آورد، می‌گوید: «از زمانی که خیلی کوچک بودم آن را انجام می‌دادم، از زمانی که خیلی کوچک بودم این کار را انجام می‌دادم.»

رقصنده توضیح می‌دهد: «اما برای هر جفت نیم ساعت طول می‌کشد». که در “ساعت های آزاد، قبل یا بعد از نمایش” خود را وقف آن می کند. او بین 10 تا 15 جفت در ماه مصرف می کند و دوباره از آنها برای تمرین استفاده می کند.