تفنگ اسباب بازی ساچمه ای پلاستیکی موجب نابینایی یک فرد در خیابان شد

قانون بیرون رفتن از خانه را با سلاح را بدون انسداد لوله بازتولید می کنند ممنوع می کند. به همین دلیل است که تفنگ‌های اسباب‌بازی باید کلاه قرمزی داشته باشند تا از سلاح‌های معمولی تشخیص داده شوند: این یک تعهد بیش از هر چیز برای تاجران است.

اما مجازات کسانی که با تفنگ اسباب بازی ساچمه ای پلاستیکی بدون کلاه قرمز پیدا می شوند چیست؟ دو جهت متفاوت و متضاد وجود دارد که هر دو توسط دادگاه امضا شده است.

اما با شروع از متن تحت اللفظی قانون، آنها را در زیر نقل می کنیم. چمن. 110 سال 1975 (همانطور که اخیراً اصلاح شده) صراحتاً حمل بدون دلیل موجه در خارج از خانه ابزارهای فلزی بازتولید کننده اسلحه (به اصطلاح اسلحه اسباب بازی) یا ابزارهای سیگنال صوتی که کارتریج های خالی را منفجر می کنند (اسلحه سگ قاتل) و فاقد کلاهک قرمز است را متهم می کند.

بشکه این حکم قبلاً در ماده 5 قانون شماره 5 آمده بود. 110/1975 که از آن زمان اصلاح شده است. امروز، این ممنوعیت در بند 2 ماده 4 آمده است.

تفنگ

بر اساس حکم اخیر دادگاه کیفری، با توجه به اینکه قانون نه داشتن تفنگ اسباب‌بازی بدون کلاه قرمز، بلکه «حمل آن‌ها به بیرون از منزل را بدون دلیل موجه» ممنوع می‌کند، صرف داشتن آن جرم محسوب نمی‌شود.

در عمل، هرکسی که اسلحه اسباب‌بازی بدون کلاه قرمز را در خانه نگه می‌دارد، نمی‌تواند شارژ شود. برای این رفتار – تاکید برجام – هیچ مجازاتی وجود ندارد زیرا در قانون به عنوان جرم پیش بینی نشده است.

نتیجه منطقی نیز چنین است: در صورت ضبط، اسلحه اسباب بازی باید به صاحب واقعی آن بازگردانده شود. مهم نیست که اینها ممکن است موضوع خطرناکی به نظر برسند، مانند کسانی که از طریق یک شبکه اجتماعی، نفرت نژادی را تحریک می کنند (این دقیقاً مورد تصمیم دادگاه است

مجازات کسی که با تفنگ اسباب‌بازی بدون کلاه قرمز از خانه خارج می‌شود چیست. بر اساس ماده 4 قانون 110/1975، متخلف به حبس از شش ماه تا دو سال و به جزای نقدی از هزار تا ده هزار یورو محکوم می شود.

این به وضوح یک مجازات کیفری است. بر اساس تفسیر دیگری از حکم، حتی کسانی که با تفنگ اسباب بازی بدون کلاه قرمز از خانه خارج می شوند، مرتکب جرم نمی شوند.