تخت دو طبقه کشویی نوجوان موجب شکستن دست یک پسر شد

در یک اتاق خواب باریک، تخت دو طبقه کشویی نوجوان یک راه حل ایده آل برای خواب چند کودک بدون از دست دادن فضا است. علاوه بر این، این نوع تخت برای جوانترین افراد که عاشق بالا رفتن از نردبان برای رفتن به رختخواب هستند، بسیار محبوب است.

اما چگونه بهترین تخت دوطبقه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید؟ مدل های مختلفی را در بازار پیدا خواهید کرد.

برای اینکه به شما کمک کنیم واضح تر ببینید، راهنمای خرید تخت های دوطبقه را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین شما می توانید انتخاب ما از بهترین تخت های دو طبقه برای کودکان در حال حاضر را پیدا کنید.

همانطور که از نامش پیداست، تخت دو طبقه از دو تخت تشکیل شده است که روی هم قرار گرفته اند. طبقه بالا از طریق نردبان یا پله قابل دسترسی است.

تخت

برای جلوگیری از سقوط، توسط یک نرده محافظ احاطه شده است. این نوع تخت می تواند از چوب یا فلز ساخته شود. تخت‌های دوطبقه معمولاً شامل تخت‌هایی با ابعاد ۹۰×۱۹۰ یا ۹۰×۲۰۰ سانتی‌متر هستند که برای کودکان و بزرگسالان قابل دسترسی است.

همچنین فرمت های مناسب برای زوج هایی وجود دارد که 1 مکان در ارتفاع و 2 مکان برای تخت خواب در زیر دارند. برای شروع راهنمای خرید، ما مجموعه ای از بهترین تختخواب های دوطبقه حال حاضر را به شما پیشنهاد می کنیم.

بنابراین می‌توانید از مدل‌های مختلف موجود از خرده‌فروش‌هایی مانند Conforama، But یا La Redoute ایده بگیرید.

این تخت دوطبقه برای اتاق خواب های باریک ایده آل است، فضای ذخیره سازی زیادی دارد. بنابراین، 2 کشو در زیر اسکله پایینی و یک کمد در زیر اسکله بالایی پیدا خواهید کرد.

پس از آن بسیار آسان است که وسایل دو کودک را در حالی که حداکثر فضا در اتاق باقی می گذارد، ذخیره کنید. دو تخت کمی افست شده اند که ظاهری بدیع به تخت می دهد.