با استفاده از لامپ ال ای دی 75 وات دچار افزایش هزینه های انرژی خواهد شد

با لامپ ال ای دی 75 وات می توان این درصد را روی مقادیر کمتری تنظیم کرد. مصرف انرژی متناسب با سطح روشنایی و مدت زمان انتخاب شده است.

در حالی که نصب اولیه هیچ گونه کاهش نور شار نوری را فراهم نمی کرد، اجرای فعلی این استراتژی برای کاهش شار نور در نیمه شب اکنون باعث صرفه جویی بسیار قابل توجهی در مصرف می شود.

لامپ های سنتی و LED نیز در طراحی نوری متفاوت هستند. پرتو نور ارائه شده توسط یک لامپ تخلیه گاز اساساً توسط شکل بازتابنده شکل می گیرد.

برای یک لامپ LED، عدسی‌هایی است که روی دیودهای ساطع نور قرار می‌گیرند که امکان کشیدن نورسنجی را فراهم می‌کنند. با توجه به کارایی لامپ، مزیت یک بار دیگر به LED ها تبدیل می شود.

لامپ
خرید بهترین لامپ ال ای دی

طراحی اپتیکال لنزها این امکان را فراهم می کند که طیف گسترده ای از شاخص های شدت را برای یک لامپ بدست آورید. به عنوان مثال، سازنده فرانسوی Eclatec، بسته به نوع روسازی که باید روشن شود، لنزهای مختلفی ارائه می دهد.

با اپتیک بهینه شده، فواصل بین چراغ ها می تواند بیشتر باشد و در اینجا تعداد لامپ های نصب شده را افزایش می دهیم.

در نتیجه، فناوری LED نه تنها منبع نور کارآمدتر است، بلکه چراغ‌های روشنایی با قابلیت کنترل و کاهش نور راحت‌تر و همچنین نوری کارآمدتر است.

همه این عوامل تجمعی هستند که می توانند صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی را در مقایسه با نصب روشنایی عمومی سنتی توضیح دهند.

لوله LED که «لوله نئون» نیز نامیده می شود، یک لامپ الکتریکی لوله ای است که دارای دو پایه (یکی در هر طرف لوله) است.

به طور کلی در محیط های حرفه ای برای روشنایی دفاتر، کارخانه ها، انبارها، سوله ها و غیره استفاده می شود. انواع مختلفی از لوله های LED وجود دارد که رایج ترین آنها T8 با قطر 26 میلی متر و T5 با قطر 16 میلی متر است.