ایزوگام کریستالی یکی از بهترین نوع محسوب می شود

بدانید که چگونه فن آوری کریستالی با بتن کار می کند تا کیفیت ضد آب با عملکرد بالا را ارائه دهد.
تفاوت بین تخلخل، نفوذپذیری و مکانیک جذب آب از طریق سازه های بتنی را توضیح دهید بحث کنید که چگونه فناوری ایزوگام هخامنش کریستالی دوام سازه های بتنی را بهبود می بخشد و تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.
شناسایی کاربردهای محصول فناوری کریستالی مناسب برای انواع مختلف ساخت و ساز بتن تجزیه و تحلیل کنید که چگونه مواد افزودنی فناوری کریستالی می تواند بر چرخه عمر ساختمان ایزوگام چسب دار و هزینه های ساخت پروژه تأثیر بگذارد.

این اثرات مضر را می توان با استفاده از فناوری ایزوگام پایتخت کریستالی که به طور موثر دوام و طول عمر سازه های بتنی را بهبود می بخشد و در نتیجه هزینه های نگهداری طولانی مدت را کاهش می دهد اجتناب کرد.

پایه سنگدانه یک مخلوط بتن از سنگ و ماسه تشکیل می شود. این مخلوط سیمان و آب خمیری ایجاد می کند که سنگدانه ها را به هم می چسباند.

همانطور که ذرات سیمان هیدراته می شوند یا با آب ترکیب می شوند، هیدرات های سیلیکات کلسیم را تشکیل می دهند. سپس این مخلوط به صورت توده ای جامد و سنگ مانند سفت می شود.

بتن نیز یک محصول مبتنی بر آب است برای کارآمد کردن این مخلوط، سهولت در قرار دادن و تثبیت آن ایزوگام فویلدار صادراتی از آب بیشتر از مقدار لازم برای هیدراتاسیون سیمان استفاده می شود و برای کاهش میزان آب مخلوط بتن و حفظ کارایی آن می توان از کاهنده های آب و فوق روان کننده ها استفاده کرد.

  • منابع:
    1. Concrete Waterproofing with Crystalline Technology

  • تبلیغات: 
  1. با ما گام به گام به موفقیت نزدیک تر می شوید
  2. در دنیا بادام هندی در چه جایگاهی قرار دارد
  3. ایده های خارق العاده از کارآفرینی که میلیاردر شد
  4. افزایش 99 درصدی حقوق بازنشستگان