الکتروپمپ شناور می تواند باعث قطع آب در سراسر کشور شود

از دهه 1990، اقتصاد حبابی در ژاپن منفجر شد و همه صنایع بسیار دشوار بودند. با تشدید رقابت جهانی، استانداردهای مختلف بازنگری شده و مقررات یکی پس از دیگری اجرا شده است.

علاوه بر این، نیازهای مشتری در محتوای آنها بخش بندی شده و سختگیرانه تر شده است. الکتروپمپ شناور استاندارد در زمانی بودند که محصولات جدید به دلیل جهانی شدن به ندرت در بازار ژاپن معرفی می شدند.

با این حال، از سال 2010، محصولات صرفه جویی در انرژی (سری SE-Save Energy Pump) وارد بازار شدند و محصولات اصلی اصلی در ژاپن سازماندهی مجدد شدند.

در پمپ های زمینی، پمپ بدون هرتز یک پمپ با سرعت متغیر با سرعت بالا مجهز به یک اینورتر است، که یکی از موثرترین ابزارها برای تحقق صرفه جویی در انرژی (هزینه کار پایین) است که در دهه 1990 ظاهر شد.

پمپ

پمپ جایگزین شیر کنترل جریان می شود و می توان آن را با سرعت چرخش به جریان مورد نیاز نصب تنظیم کرد. در نتیجه عملکرد کارآمد بدون خطای برق امکان پذیر است و صرفه جویی در مصرف انرژی به راحتی قابل تحقق است.

در مورد سرعت چرخش، علاوه بر عملکرد دستی 8 مرحله ای در اینورتر، عملکرد سرعت متغیر بدون پله توسط سیگنال خارجی (4~20 میلی آمپر DC) نیز امکان پذیر است. علاوه بر این، با استفاده از یک موتور کنسرو شده، می توان تعمیر و نگهداری را بدون نشت آب کاهش داد.

مدل FS2-E که در سال 2013 در بازار ظاهر شد، از مدل های سریع 3D-CAD در طول تولید برای کاهش دوره توسعه استفاده می کند.

به افزایش تکرارپذیری عملکرد در طول کوتاه کردن و تولید انبوه کمک کرد. پمپ خطی نوع SSLD با استفاده از یک موتور PM (موتور مغناطیسی دائمی) به سطح بالایی از راندمان کلی (بازده P&M) با بهبود راندمان موتور پی برد.

این سری ها سری SSE (Super Save Energy Pump) نامیده می شوند. در مورد موتورهای القایی، سری SE (پمپ صرفه جویی در مصرف انرژی) مجهز به موتورهایی با بالاترین راندمان (بازده برتر – درجه IE3) نیز ظاهر شده است.