استفاده از سرامیک کف و بدنه در ساخت موتور اتومبیل ها

خود را در میان مغازه‌ها و کارگاه‌های کوچک گم کنید، و برای تماشای تأسیسات مختلف پراکنده در اطراف، مانند نیمکت‌های باغ‌ها (محصولاً سرامیک)، پلاک‌های خیابان‌ها، میزهای بار تا تصاویر مقدس در کلیسا، مکث کنید.

سن فرانچسکو که در آن می توانید نماد سنت کاترین اسکندریه، قدیس حامی سفالگران و سفالگران را تحسین کنید. موزه منطقه‌ای سرامیک را نمی‌توان با فهرستی طولانی از شاهکارها از جمله نمونه‌های یونانی، اتروسکی، رومی تا آثار مختلف معاصر از دست داد: کمتر از شش هزار قطعه برای همه سلیقه‌ها.

نام تجاری سرامیک کف و بدنه در سراسر ایتالیا با سنتی که به قرون وسطی باز می گردد، شناخته شده است. هنوز هم امروزه بسیاری از صنعتگران هستند که با خلق آثار هنری واقعی که با دست تزئین و نقاشی شده اند، امرار معاش می کنند. غیرممکن است که سوغاتی را به خانه نبریم.

گهواره های کوچک روی صخره، دریای عالی، فضای مدیترانه ای و غذاهای بهشتی. عنصر معمولی دیگر ساحل آمالفی چیست؟ آسان، ماژولیک در هر گوشه، حتی جایی که انتظارش را ندارید.

سرامیک

یکی از مهم ترین شهرداری های استان سالرنو است که در خلیج آن در موقعیتی دیدنی قرار گرفته است، جایی که تمام رنگ های سرامیک هایی که از قرن هفدهم در اینجا تولید شده اند به هم می رسند: بی جهت نیست که دارای عنوان پایتخت سرامیک از کامپانیا است.

جای تعجب نیست که نماد ویتری گنبد مایولیکا کلیسای سان جیووانی باتیستا – بنای تاریخی اصلی شهر – است که به صورت بصری پذیرای هر کسی است که از دریا می‌آید و آماده غوطه‌ور شدن در فضای باستانی صنعتگر است.

نقوشی که سرامیک های ویتری را متمایز می کند منحصر به فرد و مشخص است، مانند طاووس و درخت خرما، لیموهای همیشه حاضر، بدون فراموش کردن موضوع الاغی که توسط ریچارد دولکر راه اندازی شد و بعدها شهرت بین المللی پیدا کرد.

و به همین ترتیب به نمایش تزیینی روی کاشی‌هایی که ساختمان‌ها را تزئین می‌کنند، موزاییک‌هایی که خانه‌ها، راه‌پله‌ها و کف‌ها را در سایه‌هایی از قهوه‌ای تا فیروزه‌ای تزئین می‌کنند.

سرامیک های ویتری از نظر نقوش، خطوط و تضادها با درخشندگی آماده انعکاس فضای آمالفی منحصر به فرد هستند.