استفاده از جک بالابر خودرو چهار ستون به عنوان اسکلت ساختمان

نحوه جک کردن حتی کسانی که می گویند “من می توانم این کار را به نحوی انجام دهم” می خواهند اصول اولیه را نگه دارند. به عنوان مثال نقاط جک بالابر خودرو چهار ستون.

درک کناره ها نسبتاً آسان است، اما درک نقاط جک جلو و عقب دشوار است. همچنین اقدامات متقابل را برای خودروهایی که ارتفاع کم دارند و نمی توان آنها را جک کرد توضیح می دهد.

در مورد خودروهای کم ارتفاع با ارتفاع خودرو کم، موارد زیادی وجود دارد که جک به نقطه جک نمی رسد. چهره جدیدی که به تازگی به کیووا موتورز پیوست! گاراژ جک آگار.

اخیراً تعداد خودروهایی با نقاط جک آپ در عقب افزایش یافته است.علاوه بر این، بسیاری از وسایل نقلیه با حداقل فاصله از زمین کم هستند، و موارد بیشتری وجود دارد که جک های معمولی را نمی توان به طور رضایت بخشی بالا برد.

فقط! با این آگارد می توانید به راحتی برنده مدل ماشینی شوید که مانند پریوس بالا بردن آن سخت است.از آنجایی که جک هوا است، مفید است زیرا می توان آن را بدون نیاز به حرکت با دست بلند کرد.

جک

علاوه بر این، از آنجایی که حداکثر نقطه رسیدن تا 700 میلی متر است، محصولی عالی است که نصب یک قفسه سفت و سخت را آسان می کند.

بسیاری از رانندگان می خواهند و می دانند که چگونه لاستیک های خود را خودشان تعویض کنند. با این حال، بی دقتی یا بی کفایتی می تواند نتیجه معکوس بدی داشته باشد.

خطر لیز خوردن ماشین بلند شده از جک یا بلند شدن از جای نامناسب وجود دارد که باعث آسیب به دامن یا زیرانداز خودرو می شود.

خطرناک ترین چیز برای خود و مسافرانتان، کنده شدن لاستیک هنگام رانندگی است. بسیاری از افراد لاستیک ها را با وسایلی که همراه خودرو هستند تعویض می کنند.

این گزینه خوبی نیست، زیرا درایور جک و مهره خود خودرو فقط برای قرار دادن لاستیک زاپاس زیر لاستیک در صورت پنچر شدن لاستیک طراحی شده است.