اجاق گاز فردار اسنوا رتبه اول صادرات را در تمامی کشور ها به دست آورد

آشپزخانه ها شاید همان فضاهای هستند که به بیشترین فضا در خانه های ما نیاز دارند، زیرا باید اندازه ای داشته باشند که تمام وسایل الکترونیکی و سفید مورد نیاز آشپزخانه را در خود جای دهد و فضای خالی خاصی داشته باشد تا بتوانیم به راحتی در حین آشپزی حرکت کنیم.

اجاق گاز فردار اسنوا و اجاق‌های توکار که هم این فضای لازم را به آشپزخانه می‌دهند و هم جلوه‌ای پیچیده به دکوراسیون آشپزخانه می‌بخشند، روز به روز رایج‌تر شده‌اند و جزء لاینفک آشپزخانه‌های مدرن شده‌اند.

امروزه مدل های مناسب اجاق و فر توکار برای کسانی که از گاز طبیعی در آشپزخانه استفاده می کنند و کسانی که از برق استفاده می کنند تولید می شود. علاوه بر این، این مدل ها نه تنها از نظر عملکرد، بلکه از نظر طراحی نیز خیره کننده هستند.

سرامیک: مواد سرامیکی از نظر فنی بهبود یافته است و خواص فیزیکی آن مانند مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر ضربه زدن و مقاومت در برابر خراش به سطح بسیار بالایی رسیده است و اساساً هیچ مشکل ایمنی وجود ندارد.

اجاق

شیشه سکوریت: پانل های شیشه سکوریت امروزی دارای خواص فیزیکی خوبی مانند مقاومت در برابر دمای بالا، مقاومت در برابر کوبیدن و مقاومت در برابر خراش هستند.

توصیه تخصصی: هنگام خرید اجاق گاز با پنل شیشه ای، حتما اجاق گازی با صفحه ضد انفجار در زیر پنل انتخاب کنید، زیرا این پدیده ممکن است که شیشه سکوریت ترکیده شود و صفحه ضد انفجار می تواند به متلاشی شدن آن کمک کند. حرارت داده و از ترکیدن و پاشیدن شیشه جلوگیری کنید.

با این حال، زمانی که تصمیم می گیرید اجاق گاز کلاسیک در خانه خود را با اجاق القایی جایگزین کنید، باید به یاد داشته باشید که اجاق های القایی با هر قابلمه یا تابه ای کار نمی کنند.

آنها فقط با گلدان های القایی خاص قابل استفاده هستند. این بدان معنی است که تمام ظروفی (از جمله قوری و قهوه جوش) که قبلاً در خانه خود استفاده کرده اید، نیاز به تجدید دارند.