آغاز جشواره لیمو ترش لیسبون بخر ماشین ببر در ایران

فواید متعدد برای لیمو ترش لیسبون و فرآیند پذیری بالای آن در بسیاری از مطالعات مانند فرآوری ساده آب میوه با اثرات ارزش بالا ثبت شده است.

برش های لیمو نان مشروب میوه ای با طعم لیمو اسانس روغن لیمو بر ضد باکتری و بهبود کیفیت مواد غذایی و تولید محصولات تخمیر لیمو شده.

با این حال، به استثنای مطالعات در مورد استفاده از پروبیوتیک ها در تخمیر لیمو و بهبود فعالیت بیولوژیکی مواد غذایی ناشی از لیمو و نحوه استفاده از سویه های لاکتوباسیلوس نیز معمولاً در طعم غذا و بهبود عملکرد استفاده می شود.

تحقیقات کافی در مورد محصولات مرتبط به خصوص در کاربرد لیمو در تخمیر اسید لاکتیک وجود ندارد.

لیمو ترش

بنابراین، در این مطالعه، ما از لیمو اورکا به عنوان یک ماده استفاده کردیم و 90 روز تخمیر اسید لاکتیک را برای تولید محصولات تخمیر شده با لیمو (LFP) انجام دادیم و آنها را با آب لیموی تجاری (LJ) مقایسه کردیم.

این مطالعه تغییرات اجزا را پس از فرآیند تخمیر اسید لاکتیک، تغییرات در ظرفیت آنتی اکسیدانی اجزا و اجزای فعال بیولوژیکی قبل و بعد از شبیه‌سازی دستگاه گوارش برای تشخیص فعالیت آنزیم‌های آنتی اکسیدانی بررسی می‌کند.

علاوه بر این، ما بررسی کردیم که چگونه عصاره تخمیر لیمو می‌تواند سلول‌های کبد موش را از طریق خواص ضد اکسیداسیون سلول‌های سویه (Clone-9) بهبود بخشد.

در نهایت، ارزیابی حسی را برای درک تفاوت‌ها و ارزش محصول قبل و بعد از تخمیر انجام دادیم. n شرایط از مواد شیمیایی، 2،2-دی فنیل-1-پیکریل هیدرازیل (DPPH)، 1،2-Phthalic dicarb، و پراکسید هیدروژن (H2O2) از Alfa Aesar (هاورهیل، MA، ایالات متحده آمریکا) خریداری شد.

متانول، پرسولفات پتاسیم و اسید کلریدریک از شرکت Aencore Chemical (ملبورن، VIC، AU) خریداری شد. فریسیانید پتاسیم از ThermoFisher Scientific خریداری شد.

اسید کلریدریک، اسید اسکوربیک، سیستم های تحقیق و توسعه، پپسین، اسید گالیک، هیدروپراکسیدازها، 2،6-دی کلروفنل ایندوفنول، تریپسین، فولین-سیوکالتن توسط سیگما آلدریچ تولید شد.