آزمایشات بر روی انار در بازار 1401 نشان دهنده آلودگی بوده است

انار در بازار 1401 یک مجموعه کامل ویتامین و مواد معدنی است. آب انار حاوی اسیدهای آمینه منحصر به فردی است که فقط در گوشت یافت می شود و برای بدن انسان ضروری است.

انار میوه ای به اندازه یک سیب یا پرتقال است که با پوست متراکم قرمز تیره پوشیده شده است. در داخل میوه دانه های زیادی با گوشت آبدار به رنگ شرابی روشن و یک دانه کوچک درون آن وجود دارد.

انار (Punica granatum) در آمریکای جنوبی، مدیترانه و خاورمیانه می روید. درختان انار سال ها میوه می دهند و تا حدود 100 سال عمر می کنند.

انار یک مجموعه کامل ویتامین و مواد معدنی است. اسیدهای آمینه در آب انار یافت شد که هنوز هم فقط در گوشت یافت می شود و برای بدن انسان ضروری است (بنابراین اگر گیاهخوار هستید و منحصراً غذاهای گیاهی و لبنی می خورید، انار باید همیشه در سفره شما باشد).

انار

همچنین حاوی 4 ویتامین اصلی است: C، P، B6 و B12: ویتامین C سیستم ایمنی را تقویت می کند، P – عروق خونی، B6 – سیستم عصبی، و ویتامین B12 خون سازی را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، انار به سادگی برای روزهای روزه داری ایده آل است، زیرا 100 گرم تفاله حاوی 62-79 کیلو کالری و 100 میلی لیتر آب انار حاوی 42-65 کیلو کالری است. و انار سرشار از مواد معدنی مانند ید، پتاسیم، کلسیم، آهن، سیلیکون است.

این میوه معجزه آسا به لطف تانن موجود در آن اثر ضد عفونی کنندگی دارد. بیشتر این مواد در پالپ نیستند، بلکه در پوست هستند: می توان از آن برای بیماری های عفونی به عنوان یک ضد عفونی کننده گیاهی استفاده کرد.

آب انار اشتها را بهبود می بخشد و کار دستگاه گوارش را عادی می کند. و جوشانده پوست آن به خلاص شدن از شر حتی دیس باکتریوز روده کمک می کند.