آب معدنی کوچک می تواند باعث مرگ افراد شود

در بسیاری از مناطق جهان، آب کثیف است و قارچ ها و باکتری ها را حمل می کند، که اگر وارد بدن شود، منجر به مرگ می شود: مثلاً در بنگلادش، شما آب آلوده را از فاضلاب می نوشید بدون اینکه بدانید که این کار باعث مرگ می شود.

کافی است چاه های عمیق تر حفر شود تا بیشتر مشکلات با آب معدنی کوچک حل شود. علاوه بر این، آنچه “طلای آبی” تلقی می شود، وسیله ای برای عوامل بیماری هایی مانند حصبه، وبا و مالاریا است که با آلوده کردن حشرات و حیوانات به طور کلی، به گسترش این بیماری ها در مناطق بزرگتر کمک می کند.

اهمیت آب این مشکلی برای ایتالیا نیست، اگرچه در اینجا انواع دیگری از ناراحتی وجود دارد: ما در مورد وضعیت اضطراری آب (به دلیل گرم شدن کره زمین) صحبت می کنیم، زیرا کشاورزی ایتالیا می تواند کمتر و کمتر روی باران و بالاتر از همه دو سوم حساب کند.

آب

ارزش صادرات را محصولاتی تشکیل می دهد که از سرزمین های آبی به دست می آیند. بنابراین، باران‌ها با سیستمی تحریک می‌شوند که از طریق هواپیماهای کوچک، مقداری ذرات میکروسکوپی یدید نقره را در پایه سیستم‌های ابری آزاد می‌کند، بنابراین فرآیند تراکم را تسریع می‌کند که بخار را به باران تبدیل می‌کند.

توسعه یافته ترین کشورهای جهان مانند آمریکا و کشورهایی که از فناوری ایتالیایی مانند اسرائیل استفاده کرده اند نیز تصمیم به استفاده از این سیستم گرفته اند.

آیا نوشیدن قبل از غذا اشتها را کاهش می دهد؟ آیا آب گازدار برای شما مضر است؟ آیا کلسیم موجود در آب معدنی به تشکیل سنگ کمک می کند؟

این و سایر باورهای نادرست توسط کارشناسان رصدخانه Sanpellegrino پاسخ داده می شود که در جلسه “سلامتی می آید … نوشیدن” زمینه را از برخی سوء تفاهمات در مورد آب پاک کرد … در اینجا چند افسانه نادرست در مورد آب معدنی فاش شده است